Ο όρος “ειδική μαθησιακή δυσκολία” (ΕΜΔ) αναφέρεται σε μια ομάδα διαταραχών που επηρεάζουν την ικανότητα ενός ατόμου να μάθει, να αποθηκεύει και να εφαρμόζει πληροφορίες. Αυτές οι δυσκολίες είναι συνήθως συγκεκριμένες και δεν επηρεάζουν όλες τις ικανότητες μάθησης του ατόμου.
Τα άτομα με Ειδική Μαθησιακή Δυσκολία μπορεί να έχουν κανονική ή υψηλή νοημοσύνη, αλλά οι μαθησιακές δυσκολίες τους επηρεάζουν συγκεκριμένες πτυχές της μάθησης. Οι δυσκολίες αυτές δεν οφείλονται σε εξωτερικούς παράγοντες, όπως η ανεπάρκεια της διδασκαλίας ή τα κοινωνικά προβλήματα.
Η αναγνώριση και η διάγνωση των ΕΜΔ απαιτεί τη συνεργασία εκπαιδευτικών, γονέων και ειδικών, και η αντιμετώπισή τους περιλαμβάνει εξατομικευμένες διδακτικές προσεγγίσεις και ειδικές εκπαιδευτικές παρεμβάσεις.
Η ειδική εκπαιδευτική παρέμβαση είναι κρίσιμη για την υποστήριξη των μαθητών με ειδικές ανάγκες, βοηθώντας τους να αναπτύξουν το πλήρες δυναμικό τους και να ενταχθούν επιτυχώς στην εκπαιδευτική κοινότητα.
Η ειδική εκπαιδευτική παρέμβαση αναφέρεται σε μια σειρά από εξατομικευμένες διδακτικές πρακτικές και στρατηγικές που στοχεύουν στην υποστήριξη μαθητών με ειδικές μαθησιακές δυσκολίες ή άλλες εκπαιδευτικές ανάγκες. Σκοπός αυτών των παρεμβάσεων είναι να βοηθήσουν τους μαθητές να ξεπεράσουν τα εμπόδια στη μάθηση και να πετύχουν τους εκπαιδευτικούς τους στόχους.
Εξατομικευμένη διδασκαλία:
Πολυαισθητηριακή προσέγγιση:
Συστηματική και ρητή διδασκαλία:
Εξάσκηση και επανάληψη:
Χρήση τεχνολογίας:
Υποστήριξη και συνεργασία:
Κέντρο ειδικών θεραπειών και δραστηριοτήτων
© 247web.gr • All Rights Reserved